Atmedia reaguje na růst poptávky, cenu zvýší až o 10 %
Zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2022 považuje managing directorka
Atmedia Michaela Vasilová za nezbytný krok, jak reagovat na vyprodanost
reklamního prostoru.
Zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2022 považuje managing directorka
Atmedia Michaela Vasilová za nezbytný krok, jak reagovat na vyprodanost
reklamního prostoru.
S fotbalovým Eurem se mohou zviditelnit především oficiální partneři
UEFA. Cena za reklamní spot v případě zápasů české reprezentace se
zvyšuje o sto procent.
Reklama na České televizi v příštím roce oproti letošnímu roku téměř
nepodraží. Mírné úpravy se týkají jen sezónních koeficientů.
Media Club počítá v obchodní politice s navýšením cen za televizní
reklamu ve výši 5–10 %. Novinkou je zavedení internetového eGRPu do
prodeje s TV reklamou.