ČT zvýší pro rok 2025 cenu TV reklamy o jednotky procent
Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční
televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se
některé koeficienty.
Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční
televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se
některé koeficienty.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý
ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír
Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak
Media Club může této situaci čelit.
Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se
zdražením reklamy o více než pětinu.
Česká televize také pro rok 2024 přistupuje ke zvýšení cen TV reklamy.
Zdražení je ale nižší než u komerčních hráčů.
Cena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se
pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní
cílová skupina na 18–69.
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Česká televize zvýší základní cenu reklamy jen o necelá čtyři
procenta, více ale zdraží delší spoty. Pro příští rok pak
předpokládá, že z prodeje reklamy a sponzoringu získá méně než letos.
Růst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní
politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %.