Media Guru

ČP představuje v kampani povinné ručení Premium

Čt 20. září 2012 06:51 1 min Sdílet

# Aktuality

Česká pojišťovna představuje ve své podzimní kampani nový balíček povinného ručení Premium, který obsahuje i pojištění vozidla proti odcizení. Součástí produktu je také chytrý mobilní telefon s aplikací Pojišťovna a rovněž garance ceny povinného ručení na 3 roky.

Ochrana proti odcizení je s nadsázkou znázorněna i v kampani na příkladu auta, které dokáže na svou obranu před zloději vysunout ostny.

Kampaň, která nyní běží v TV, na internetu, v outdooru, ve vybraných tiskových médiích a na rozhlasových stanicích, potrvá do poloviny listopadu. Nicméně motiv kampaně se podle informací společnosti může v různých médiích, zejména v outdooru, objevovat i v lednu 2013.

Kreativní koncept kampaně připravil tým marketingové komunikace České pojišťovny ve spolupráci s agenturou Euro RSCG.

-kch-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.