Publikace Covid-19 Infodemie popisuje i roli médií v době pandemie
Autorský tým pod vedením Václava Moravce a Ladislava Duška sestavil
publikaci zaměřující se na fenomén infodemie.
Autorský tým pod vedením Václava Moravce a Ladislava Duška sestavil
publikaci zaměřující se na fenomén infodemie.
Ministerstvo zdravotnictví spouští hlavní část očkovací kampaně
v hodnotě 50 mil. korun. Promlouvají v ní lidé, kteří měli
s následky covidu osobní zkušenost. Jedním z nich je i Petr
Čtvrtníček.
V druhém pololetí by měly být reklamní výdaje na americkém trhu o 7 %
vyšší, než se očekávalo, ukazuje nový výzkum IAB.
Větší množství pozitivních témat nebo tipy, jak se vyrovnat se
zvyšujícími se životními náklady. I to je podle ředitele zpravodajství
TV Nova Kamila Housky recept na to, jak reagovat na frustraci lidí z přemíry
negativních událostí.
První část kampaně na podporu očkování proti covidu-19 začne
15. srpna.
Kampaň by měla začít 1. srpna a bude doporučovat třetí dávku
očkování, rizikovým lidem čtvrtou, před očekávanou podzimní vlnou
epidemie.
Češi už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do
podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a
také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
# Aktuality # Internet & Mobil
Sčítání lidu, fotbalové Euro a bitcoin se podle vyhledávání Google
řadí k trendům roku. Do TOP 10 patří i televizní reality show Like
House a minisérie Božena.