Seznam.cz: Zadavatelé zvyšují investice do cílení bez cookies
V roce 2023 za cookieless cílení investovaly některé segmenty zadavatelů
až o sto procent více než v předchozím roce, ukazují data společnosti
Seznam.cz.
V roce 2023 za cookieless cílení investovaly některé segmenty zadavatelů
až o sto procent více než v předchozím roce, ukazují data společnosti
Seznam.cz.
Provozovatel prohlížeče Chrome ten krok dlouho odkládal, nyní už ale
k ukončování podpory cookies třetích stran opravdu přistupuje.
Zavedení nové metodiky Constant Panelu je podle SPIR nutným předpokladem pro
budoucí zvládnutí situace bez cookies třetích stran.
Přestože 70 % vydavatelů cítí nejistotu ohledně končící éry cookies,
průzkum od Teads odhaluje, že většina hledá řešení pro svůj další
postup.
Blíží se doba, kdy by měl nejpoužívanější prohlížeč Chrome fungovat
bez cookies třetích stran a Google se snaží ubezpečit marketéry, že
žádná pohroma nenastane.
Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies
třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit
kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom
na setkání společnosti SAS.
Server-side tagging může být cestou, jak se vypořádat se ztrátou dat po
uvedení nového typu cookie lišt, píše Marek Neufus.
Až 62 procent českých uživatelů si přeje zrušit tzv. cookie lišty,
které slouží ke sbírání souhlasu s ukládáním cookies. Stejnému
procentu také tyto lišty na internetu vadí, vyplývá z výzkumu
Ressolution.