Investice do obsahového marketingu i přes krizi rostou
Většina firem očekává, že výdaje na obsahový marketing i přes pandemii
v příštích třech letech porostou.
Většina firem očekává, že výdaje na obsahový marketing i přes pandemii
v příštích třech letech porostou.
Jde o nový pořad Zdeňka Pohlreicha, spolupracuje na něm s cukrářkou
Ivetou Fabešovou.
Tzv. nový normál, který vzniká na poli content marketingu v důsledku
aktuální pandemie, může být jen obvyklý stav viděný novýma očima.
Do dvacáté sezóny vstoupil pořad Cesty k úspěchu, se kterým je spojena
Komerční banka.
Televize Prima zahájila od úterý vysílání nového pořadu Fachmani.
Letošní ročník konference o obsahovém marketingu Content First se
uskutečnil online. Potvrdil ale efektivitu sponzorovaného obsahu.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Asociace brand a content marketingu (ABCM) realizuje na českém trhu další
průzkum obsahového marketingu.
Konference Content First o obsahovém marketingu se uskuteční 24. září.
Vzhledem k pandemické situaci se bude konat jen online.