Studentská pečeť propaguje kampaní nový formát tyčinek
Studentská pečeť podporuje kampaní novinku v podobě tyčinek. Doplní ji
sampling na palubě autobusů a vlaků Regiojetu.
Studentská pečeť podporuje kampaní novinku v podobě tyčinek. Doplní ji
sampling na palubě autobusů a vlaků Regiojetu.
Dodavatelem je česká firma Jordi´s. Čokolády jsou výhradně k dostání
v e-shopu rodinného pivovaru.
Moravská čokoládovna Janek začala spolupracovat s rodinnou zmrzlinářskou
firmou Adria Gold na výrobě dvou variant čokoládových zmrzlin.
Orion v nové kampani připomíná, v čem je český způsob života
jedinečný.
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Na oslavu svého výročí připravila Milka kampaň i spotřebitelskou
soutěž o finanční výhry.
Společný čas s rodinou, ale také udržitelnost jsou hlavní pilíře nové
kampaně značky Orion.
Orion propojuje novou kampaň se sledováním televize. Součástí je
i soutěž o 62 televizorů.