Coca-Cola: Naší prioritou je pomoc lidem na cestě zpět do normálu
Některé značky se k pomoci na cestě zpět k normálu hodí a Coca-Cola je
jednou z nich, myslí si Joonas Mäkilä, marketingový ředitel firmy
Coca-Cola HBC.
Některé značky se k pomoci na cestě zpět k normálu hodí a Coca-Cola je
jednou z nich, myslí si Joonas Mäkilä, marketingový ředitel firmy
Coca-Cola HBC.
Značka rostlinného nápoje AdeZ na maďarském trhu odstartovala pilotní
prodej své papírové lahve.
V pátek 11. června startuje Euro 2020, o rok odložený evropský
fotbalový šampionát. Tradičně se s ním spojuje i celá řada partnerů.
Z globálních značek zaznamenaly největší penetraci dezinfekční a
čisticí prostředky Dettol. Nejsilnější FMCG značkou zůstává Coca-Cola.
Coca-Cola spouští u příležitosti 50 let od výroby první lahve
v tehdejším Československu svou výroční kampaň.
Coca-Cola na trh uvádí novou verzi nápoje Zero Sugar. V kampani „Yes or
No“ využije interaktivní prodejní automaty.
Půlstoletí od začátku výroby na území tehdejšího Československa si
letošní letní kampaní připomene Coca-Cola. Významně navýšila
i reklamní rozpočet.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
Natura rozšiřuje své portfolio o čtyři neslazené příchuti – malinu,
jablko, citrón s mátou a melou s okurkou.
Komunikační služby na českém i slovenském trhu pro Coca-Colu zajistí
agentura FleishmanHillard.