# Aktuality # Reklama # Marketing
Puma vytvořila kolekci ve spolupráci s Coca-Colou
Kolekce značek Puma a Coca-Cola obsahuje nejen teplákovou soupravou, ale
i tenisky Slipstream.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Kolekce značek Puma a Coca-Cola obsahuje nejen teplákovou soupravou, ale
i tenisky Slipstream.
Griff, Tri.be nebo Mirai se stali tvářemi letní kampaně společnosti
Coca-Cola.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Novinka Coca-Cola Zero Lime je podpořena v rámci kampaně Coke Music.
Coca-Cola oznámila, že ve spolupráce s whiskey Jack Daniel's uvede na trh
alkoholický ready-to-drink nápoj.
Konkurenční boj mezi značkami je přirozená věc. Někdy se ale dostane na
tenký led.
Fanta přichází s novou utajenou příchutí. Odhalí jí bondovská kampaň
pod hashtagem #WhatTheFanta.
Značka Kinley uvádí na trh nový nápoj Kinley Tonic Zero. Hlavním
ambasadorem této varianty bez cukru je moderátor Libor Bouček.
Mediální agentura MediaCom rozšířila své portfolio o několik nových
klientů. Obhájila také práci pro společnost Mars.
Kampaň Screetime akcentuje osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje
a je spojena se spotřebitelskou soutěží, ve které se hraje
i o Playstation 5.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.