# Aktuality # Marketing # Reklama
Vánoční kamion Coca-Cola začíná roadshow po Česku
Celkově vánoční kamion Coca-Coly letos navštíví 25 českých měst a
přijede i na Slovensko.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Celkově vánoční kamion Coca-Coly letos navštíví 25 českých měst a
přijede i na Slovensko.
Coca-Cola se stala exkluzivním nápojovým partnerem Českého svazu ledního
hokeje.
Ve své letošní vánoční kampani přichází Coca-Cola s tím, že svět
potřebuje více Santů, kteří dělají drobné dobré skutky.
Umělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale
využívají ji i při vývoji nových produktů.
Značka izotonického nápoje Powerade přináší na trh novinku v podobě
citrusové příchutě.
Téměř polovina vedoucích pracovníků přiznává, že je ChatGPT přiměl
k vyšším investicím do generativní umělé inteligence.
Cappy přináší na trh novinku z řady Cappy Lemonade s příchutí jahody
bez cukru.
Fanta znovu přichází s tajnou příchutí. Do kampaně #WhatTheFanta se
letos zapojuje i cukrář Josef Maršálek.
Coca-Cola v nové kampani „Recept na kouzlo“ komunikuje propojení svého
nápoje, dobrého jídla a příjemné společnosti.
Coca-Cola v rámci svého portfolia nápojů na českém a slovenském trhu
zavádí neodnímatelné uzávěry.