Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Finlandia spouští novou globální kampaň „It’s Soooooo Fine“,
v níž přináší myšlenku radosti bez stresu.
Značka rumu Bacardí na trh přináší novinku v podobě Bacardí Caribbean
Spiced s tóny ananasu, kokosu, vanilky, skořice a dubu.
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Coca-Cola je na vybraných prodejních místech v Česku nově k dostání
v jednolitrové skleněné lahvi.
Zprávu o udržitelném rozvoji společnosti Coca-Cola HBC letos připravil
videoavatar jejího generálního ředitele Dana Timotina.
Kinley rozšiřuje své portfolio o novinku s příchutí citrusu a kapky
kanangy neboli ylang ylang.
Značka izotonického nápoje Powerade přináší na trh novinku v podobě
citrusové příchutě.