Coca-Cola zavádí napříč portfoliem neodnímatelná víčka
Coca-Cola v rámci svého portfolia nápojů na českém a slovenském trhu
zavádí neodnímatelné uzávěry.
Coca-Cola v rámci svého portfolia nápojů na českém a slovenském trhu
zavádí neodnímatelné uzávěry.
Značka Kinley uvádí na trh nový nápoj Kinley Tonic Zero. Hlavním
ambasadorem této varianty bez cukru je moderátor Libor Bouček.
Voda Natura spouští udržitelnou celonárodní spotřebitelskou soutěž.
S její pomocí chce zvýšit pozornost pitnému režimu v zimě.
Coca-Cola na trh uvádí novou verzi nápoje Zero Sugar. V kampani „Yes or
No“ využije interaktivní prodejní automaty.
Půlstoletí od začátku výroby na území tehdejšího Československa si
letošní letní kampaní připomene Coca-Cola. Významně navýšila
i reklamní rozpočet.
Komunikační služby na českém i slovenském trhu pro Coca-Colu zajistí
agentura FleishmanHillard.
Společnost Coca-Cola zkouší nový typ obalu. Na pilotním maďarském trhu
uvede zhruba 2000 papírových lahví značky AdeZ.
Coca-Cola spouští 9. listopadu svou vánoční kampaň. O tom, jak bude
vypadat, hovoří marketingová ředitelka společnosti Petra Šebová.