Růžový slon ukazuje v kampani, jak na vrchol
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává seriál
Malý pitaval z velkého města, a to ve všech klíčových diváckých
skupinách.
Příležitosti ke konzumaci zmrzlin jsou u nás především na výletě,
koupališti či cestách, říká Eva Kadlecová, šéfka nově vzniklé The
Magnum Ice Cream Company.
Zápasy Sparty, Plzně a Baníku v předkolech evropských fotbalových
pohárů uvidí diváci v přímých přenosech na kanálech Oneplay a
Premier Sport.
Společnost One by Allegro odstartovala v červenci svou první brandovou
kampaň, cílí na e-shopaře v Česku.
Firmy si uvědomují důležitost vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
stále však zaostávají v přípravě zaměstnanců na nové technologie,
zaznělo na letošním ročníku konference Lidský kapitál.
Český rozhlas má novou šéfku Zahraniční redakce a mění i dva
zpravodaje v zahraničí.
Československá filmová společnost, kterou vlastní provozovatel slovenské
televize JOJ, podala žádost o satelitní licenci pro dokumentární kanál
JOJ Svět.
Daniel Krus nově vede tým public affairs v agentuře FleishmanHillard. Zde
pracuje od roku 2017.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstávají oba
reprízované díly seriálu Specialisté.