Komunikaci CK Blue Style vede Simona Fischerová
Na pozici Head of PR and Communications a tiskové mluvčí cestovní
kanceláře Blue Style nastoupila Simona Fischerová.
Na pozici Head of PR and Communications a tiskové mluvčí cestovní
kanceláře Blue Style nastoupila Simona Fischerová.
CK Blue Style uvádí svou podzimní kampaň, ve které podporuje exotické
zájezdy pro sezónu 2024/25.
Cestovní kancelář Blue Style chce svou vánoční kampaní především
poděkovat svým klientům za uplynulou sezónu.
Zatím svou nejvyšší návštěvnost zaznamenal rodinný letní festival Blue
Style Prima Fest. Letos na něj zavítalo 15 tisíc návštěvníků.
Novou tiskovou mluvčí CK Blue Style je Lucie Bukovanská, na pozici střídá
Ilonu Topolovou.
Cestovní kancelář Blue Style startuje novou marketingovou kampaň s názvem
„Amor“.
CK Blue Style mění po 21 letech svoji vizuální identitu, logo upravuje po
14 letech.