Klus: Autenticita je pro mne prioritou, ani mé spolupráce neční
Tomáš Klus coby influencer dbá na autenticitu, spolupráce se značkou musí
být proto kompatibilní s tím, co říká a jak žije.
Tomáš Klus coby influencer dbá na autenticitu, spolupráce se značkou musí
být proto kompatibilní s tím, co říká a jak žije.
Ikea se snaží zjednodušit online nakupování a přizpůsobuje tomu i své
kamenné prodejny. Aktuálně přestavuje OD v Brně a otevírá další
plánovací studia a výdejní místa.
Kofola začala dodávat nápoje Kofola, Rajec a Vinea ve vratném skle do
prvních obchodů.
Z kávové sedliny z kavárenského řetězce Mamacoffee vytváří
Biopekárna Zemanka kávové sušenky.
V roce 2022 IKEA představí nový formát plánovacích kiosků v krajských
městech, spustí pilotní provoz Scan&Go, začne nabízet použitý
nábytek online a doručovat elektromobily.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ikea začala nabízet ve svých kavárnách sušenky, které vyrobila
s Biopekárnou Zemanka z kávové sedliny.
Značka UGO se spojila s Biopekárnou Zemanka a společně vytvořily sušenky
z ovocných a zeleninových zbytků z výroby čerstvých šťáv.