Cinema City láká kampaní diváky v létě do kina
Cinema City spouští letní soutěž, za každou účtenkou mohou
návštěvníci kin soutěžit o ceny, včetně konzole PlayStation5 Pro či
půjčení Volva XC60.
Cinema City spouští letní soutěž, za každou účtenkou mohou
návštěvníci kin soutěžit o ceny, včetně konzole PlayStation5 Pro či
půjčení Volva XC60.
Zájem o speciální kino formáty IMAX, 4DX a VIP se mezi českými diváky
zvyšuje, ukazuje výzkum Ipsos pro Cinema City.
V letní sezóně spouští Cinema City marketingovou kampaň „Summer
Promo“.
New Age Advertising uzavřela se společností Volvo Car Czech Republic roční
smlouvu o sponzoringu kinosálu Cinema City IMAX v pražském obchodním
centru Atrium Flora.
Reklamní zadavatelé se po covidové pandemii začali do kina znovu vracet.
Nejvyšší zájem zpravidla bývá u očekávaných hitů v pozici před
filmem ve spojení s off-screen reklamou, popisuje Renáta Ben.
Cinema City spustila svou každoroční letní soutěž, v níž je hlavní
výhrou Škoda Karoq.
Médea uhradila dlužné částky vůči subjektům, které navrhly zahájit
insolvenční řízení. Cinema City po uhrazení pohledávky vzala svůj návrh
zpět. Narovnány byly i spory mezi Médeou a Knowlimits.
Městský soud v Praze rozhodl zahájit insolvenční řízení se
společností Médea.