Seznam.cz zpoplatní uživatelům odmítnutí cílené reklamy
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do
budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez
display reklamy.
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do
budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez
display reklamy.
Setkání VISIčtvrtek nabídlo ukázky efektivně zrealizovaných reklamních
kampaní z pohledu odlišných segmentů, rozdílných mediálních kanálů
i různě nastavených rozpočtů.
V roce 2023 za cookieless cílení investovaly některé segmenty zadavatelů
až o sto procent více než v předchozím roce, ukazují data společnosti
Seznam.cz.
Profesní síť mění způsob, jakým si zadavatelé definují cílovou skupinu
a uchazeči o práci své vysněné zaměstnání. Místo toho doporučuje tzv.
prediktivní publika a rozšířená publika.
Provozovatel prohlížeče Chrome ten krok dlouho odkládal, nyní už ale
k ukončování podpory cookies třetích stran opravdu přistupuje.
Ve spolupráci se společností České Radiokomunikace otestuje TV Óčko
možnost nahrazovat na televizorech připojených k internetu lineární
reklamu sdělením cíleným na diváky podle sociodemografie a
životního stylu.
Během prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group
programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky
řízena na základě aktuálních meteorologických dat
Uživatelé Facebooku se mohou částečně vymanit z vlivu algoritmů. Meta
ale má novinku i pro zadavatele: otevřený archiv kampaní.