Cestovky hlásí rekordy, podpoří last nabídky i zimní sezónu
Češi mají letos enormní zájem o trávení dovolené v zahraničí.
Cestovní kanceláře hlásí rekordní poptávku. Zaměří se na komunikaci
novinek a last minute nabídek.
Češi mají letos enormní zájem o trávení dovolené v zahraničí.
Cestovní kanceláře hlásí rekordní poptávku. Zaměří se na komunikaci
novinek a last minute nabídek.
Služeb cestovní kanceláře využije při letošních letních dovolených
třetina Čechů, vyplývá z výzkumu Ressolution Group a Nielsen.
Ivan Trojan cestuje v novém spotu Českých drah poprvé bez rodiny, vydává
se za hranice za kulturou, turistikou i kulturistikou.
Prodejce cestovatelských balíčků startuje svou letní kampaň, kterou
říká na včasný nákup letních pobytů.
Kreativa kampaně je postavená na ikoně letového režimu, který chce
Letiště Praha využívat dlouhodobě. Kampaň bude uvedena i v německé
mutaci.
Společnost High View ve spolupráci s operátorem SES Germany spouští ve
středu 1. března na satelitu trojici nových kanálů Xplore, Hip Trips a
One Terra.
I přes pomalý rozjezd letošního roku se affiliate marketingu na českém
trhu i letos daří. Meziročně roste o 12,5 %.
České dráhy v nové kampani propagují možnost cestovat do blízkého
zahraničí. Ivan Trojan tak tentokrát vyjíždí k maďarskému Balatonu.