E.ON podporuje udržitelnou turistiku po Česku i s Hejlíkem
E.ON se v kampani na podporu udržitelného cestování po Česku spojuje
s Lukášem Hejlíkem, DVTV, Mapy.cz, Klubem českých turistů nebo
CzechTourismem.
E.ON se v kampani na podporu udržitelného cestování po Česku spojuje
s Lukášem Hejlíkem, DVTV, Mapy.cz, Klubem českých turistů nebo
CzechTourismem.
Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od
cestovatelů.
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od
cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují
české cestovní kanceláře?
Letecký portál Letuška.cz zavádí věrnostní program, nabízí možnost
úspor na nákupu letenek a dalším zboží.
Vltava Labe Media koupila cestovatelský magazín Koktejl, který v portfoliu
VLM doplní National Geographic.
Dopravní společnost Arriva vydává pro své autobusy a vlaky nový časopis
ARR VIA. Je to první tištěná publikace firmy určená pro cestující.
Cestovní kancelář Čedok představila novou kampaň s využitím AI, kterou
podporuje prodej zájezdů do exotických destinací.
Mobilní aplikace pro cestování Placehunter přichází s novým konceptem.
K zemím střední Evropy přidává Itálii.