Se zimní olympiádou startují i partnerské aktivace
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Toyota rozšířila od podzimu tým svých ambasadorů o vodního slalomáře
Lukáše Rohana, běžkyni Kristiinu Mäki a para atletku ve sprintu a vrhu
koulí Annu Luxovou.
Kolekce pro zimní olympijské hry v Pekingu bude z českých materiálů.
Koncept Made in Czech Republic představuje proces výroby od českých
technologií až po výrobu. Hlavním produktem je nová čepice Raškovka.
Český olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a
Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje
marketingová ředitelka Petra Šubrtová.
Využívání olympijské symboliky i těmi, kdo nepatří mezi oficiální
partnery, je nedílnou součástí každé olympiády.
Ve své nové kampani „Sportovní léto“ vybízí T-Mobile k aktivnímu
trávení času.
Kampaň #olympijsky má upozornit nejen na konání odložených her, ale i na
životní přístup.
Pro olympijské hry v Tokiu spojuje nástupová kolekce japonskou kulturu
s českou tradicí.