Fortuna bojuje speciálním pukem proti stereotypům
V kampani „Puck-Off Předsudkům“ podporuje Fortuna ve spolupráci
s Českým hokejem ženský hokej.
V kampani „Puck-Off Předsudkům“ podporuje Fortuna ve spolupráci
s Českým hokejem ženský hokej.
Partnerství se dotkne všech týmů českého hokeje. Firma uvedla, že chce
přispět k budování pevné základny pro budoucí generace hráčů
i fanoušků.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Nový profil Českého hokeje získal na sociální síti Instagram 300 tisíc
sledujících za 239 dní fungování.
Uber letos oslaví 10 let na českém trhu. Svou pozici v tuzemsku chce letos
posílit i partnerstvím s Českým hokejem.
Český hokej se spojuje se značkou Vilgain, jež se stává oficiálním
výživovým partnerem všech kategorií národního týmu.
Zástupci sportovního marketingu upozorňují na pokles zájmu dětí a
mládeže o sport ve srovnání s obdobím před pandemií. Proto své
komunikační aktivity cílí především na ně.