Česká spořitelna kampaní podpoří dětský účet
Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů.
Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
V dubnu spouští Česká spořitelna novou kampaň, s níž podpoří své
půjčky. Tváří je opět Jenovéfa Boková.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Formát CGI (Computer Generated Images) umožňuje prolínat do reálného videa
počítačově generované scény a objekty.
Pražský hudební festival má nového generálního partnera, stala se jím
ČSOB.
V nové kampani se Česká spořitelna zaměřuje na zlepšování finančního
zdraví. Poprvé používá adresabilní videa.
Na reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura
McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se
stala bratislavská This is Locco.
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a uvádí
image kampaň s názvem Druhé já.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Česká spořitelna vstupuje jako první banka v Česku na herní platformu
Twitch a v nové komunikační kampani se zaměří na komunitu hráčů
počítačových online her.