OMV spustila předvánoční kampaň s Playmobil
V předvánoční věrnostní kampani se OMV spojuje se značkou Playmobil.
V předvánoční věrnostní kampani se OMV spojuje se značkou Playmobil.
OMV komunikuje kampaní svou věrnostní aplikaci OMV MyStation. Přizvala si
k tomu influencery Jirku Krále a Jonáše Čumrika.
Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem
v segmentu čerpacích stanic.
# Aktuality # Marketing # Retail
Benzina Orlen přidává do sortimentu další privátní produkty. Objem jejich
prodeje překročil 10 % a stále roste.
# Aktuality # Marketing # Retail
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a
chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
Čerpací stanice Benzina, kterých je po České republice přes 400, budou
nově vystupovat také s názvem Orlen. Polská společnost Orlen chce
postupně název zakomponovat do všech stanic Benzina.
Novou značkou Shell Café reaguje Shell na rostoucí zájem řidičů
o nepalivové zboží. 90 % řidičů, kteří pijí kávu při cestách
autem, ji kupuje právě na čerpacích stanicích, říká Jan Čapský ze
společnosti Shell.
Čerpací stanice se mění a začínají hrát i roli večerek. Během
pandemie se jim zvedly tržby rychloobrátkového zboží, nejvíce rostl
alkohol a energetické nápoje.
Shell uvádí novou značku kávy a s ní i kavárny a kávové koutky na
svých čerpacích stanicích po celé republice.
Do vedení korporátní komunikace společnosti MOL Česká republika nastoupil
Martin Pavlíček.