# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco snižuje ceny všech výrobků z vlastní pekárny
Tesco se rozhodlo zlevnit veškerý sortiment z vlastních pekáren po celé
republice.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco se rozhodlo zlevnit veškerý sortiment z vlastních pekáren po celé
republice.
# Aktuality # Marketing # Retail
DoDo nově přichází s konceptem dynamické cenotvorby, testuje ho
s některými prodejci.
Makro mění komerční strategii a během dvou let investuje přes půl
miliardy korun do cen zboží.
Nestrategickou prací s cenou e-commerce přichází až o 10,2 miliard korun
zisku. Pomoci by měli pricing specialisté.
Poté, co Pietro Filipi oznámilo konec slev, přichází s novým modelem
cenotvorby. Nechá své zákazníky platit podle toho, jak se cítí.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Pandemie může být pro prodejce i výrobce příležitostí, jak přestat
pálit peníze na špatných promocích.