Super Bowl: Reklamy ovládly celebrity, humor a nostalgie
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Rozhovory moderátora, novináře, PR manažera a v posledních měsících
mediálního zástupce OK TV Reného Kekelyho jsou v plné délce a bez reklam
zpoplatněny na Herohero.
Ne každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný
humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
Reklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli
jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum
Ressolution Group a Nielsen.
Pro 80 % Čechů je reklama, v níž je léčivý přípravek či doplněk
stravy doporučován celebritou, nedůvěryhodná.