Češi mění streamovací služby nejčastěji v regionu, nejvíc i stahují
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Nákup a plánování offline médií v CEE pro Wolt zajistí nově Dentsu.
TOP 5 středoevropských manažerských profilů na LinkedInu podle počtu
sledujících se dostali Klaus Zellmer, Tomáš Salomon, Jan Juchelka a
Daniel Beneš.
Střední a východní Evropa představuje slibný trh pro prodejce luxusního
zboží. Největší význam má pro luxusní a prémiové značky Česko,
konstatuje zpráva společnosti Colliers.
Publicis Groupe v regionu spouští AI nástroj pro optimalizaci mediálního
plánování The Vault.
Ve Varšavě otevřel Netflix svou regionální centrálu pro střední a
východní Evropu.
Na regionální pozici Chief Data Officer týmu Publicis Le Pont byl jmenován
Adam Nykles.
Novým výkonným ředitelem společnosti Grayling pro region CEE byl jmenován
Peter Fecko.
Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy
Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku.