Generace Z se k cestování inspiruje ze sociálních sítí
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od
cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují
české cestovní kanceláře?
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od
cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují
české cestovní kanceláře?
Kniha „Historie psaná Čedokem“ mapuje, jak se měnil cestovní ruch
v tuzemsku na pozadí historických událostí.
Čedok po vánočních svátcích spouští druhou část zimní kampaně,
kterou podporuje prodej last minute zájezdů do exotických destinací.
Cestovní kancelář Čedok představila novou kampaň s využitím AI, kterou
podporuje prodej zájezdů do exotických destinací.
U příležitosti 103 let od svého založení pořádá Čedok promítání
cestovatelských filmů Čedokino.
Cestovní kancelář Čedok otevírá při příležitosti svého
102. výročí dvě nové pobočky, ve středočeském Berouně a také
v Jablonci nad Nisou.
Cestovní ruch se pomalu vrací k době před covidem a komunikace firem
v segmentu se oproti loňsku zvyšuje. Zastaveny však byly reklamní aktivity
v Rusku.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Aleš Ondrůj po více než dekádě mění své působiště. Z RegioJetu
přechází do Čedoku na pozici obchodního ředitele, vést bude i marketing.