A 11 uvede odborné měsíčníky Eko Česko a Transport Journal
Vydavatelství A 11 rozšíří portfolio svých odborných titulů o dva
nové měsíčníky.
Vydavatelství A 11 rozšíří portfolio svých odborných titulů o dva
nové měsíčníky.
Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu,
redesignem prošla vnitřní grafika a úprava se dotkla i loga, které na
titulní straně opouští žlutou barvu.
Tereza Aratiković v pozici šéfredaktorky časopisu Sluníčko nahradí Jitku
Hinkovou.
Vydavatelství A 11 koupilo od Empresa Media ochrannou známku na Mladý
svět. Časopis chce znovu začít vydávat v příštím roce.
Situace ve vydavatelství Mladá fronta se odráží i na jeho titulech,
vydání týdeníku Euro měla zastavit insolvenční správkyně.
Vydavatelem je společnost GBOX, šéfredaktorem dlouholetý novinář
Jiří Roth.
Dosah časopisů v české populaci zůstal ve druhém a třetím čtvrtletí
2020 stejný jako v prvním pololetí letošního roku, ukazuje výzkum Media
projekt.
Novinkou v portfoliu A11 je magazín Innspirace s tipy a nápady. Stávající
čtvrtletník Innovation se mění na měsíčník.
Vydavatelství Medialight uvedlo na trh rodinný časopis Rodina na cestách.
Deco Media uvádí na trh nový lifestylový magazín s názvem Krásný domov,
jde o sesterský titul časopisu Krásný rok.