Empresa přivádí Sedmičku Retro, podle Forum 24 chce i deník
Po čtrnáctideníku VIP Svět uvádí na trh vydavatelství Empresa Media
dvouměsíčník s názvem Sedmička Retro. Vyloučit ani nelze, že
vydavatelství přijde s novým deníkem.
Po čtrnáctideníku VIP Svět uvádí na trh vydavatelství Empresa Media
dvouměsíčník s názvem Sedmička Retro. Vyloučit ani nelze, že
vydavatelství přijde s novým deníkem.
Nový lifestylový měsíčník v segmentu chalup, chat a venkovských obydlí
uvádí mediální skupina Mafra.
Byznysovo-lifestylovým pololetníkem Premium Brno vstupuje vydavatelství
Premium Media Group do regionů.
Nové vydavatelství dětských časopisů MediaKids Publishing plánuje své
aktivity rozvíjet i na poli dětských knih.
Podle serveru Challenges chce Daniel Křetínský vydávat ve Francii nový
týdeník odhalující fake news.
Přinášíme pohled na vývoj ženských časopisů na Slovensku v posledních
pěti letech.
Burda v červnu uspořádá dva eventy spojené se značkou Apetit, a to Apetit
piknik a po vzoru Marianne i Dny Apetit.
Nový titul v segmentu bulvárních a společenských časopisů uvedla
společnost Empresa Media.
Celková čtenost časopisů se stále drží na hodnotě 6,7 mil. osob, řada
magazínů si ve čtenosti i polepšila, vyplývá z nových dat výzkumu
Media projekt.
První číslo Vogue Leaders vychází na obálce se slovenskou prezidentkou
Zuzanou Čaputovou.