Značka Tomas Arsov zvýšila tržby z e-mailingu o 58 %
Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen
o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci,
buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen
o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci,
buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Během jednoho roku krizové komunikace se podařilo agentuře Pram Consulting
změnit veřejné mínění a otočit situaci ve prospěch klienta – firmy
Tameh.
VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém
trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury
Ipsos.
K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a
dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura.