ČAP upozorňuje pomocí skutečných příběhů na životní pojištění
Česká asociace pojišťoven (ČAP) upozorňuje v nové kampani na nízkou
míru uzavřených životních pojištění vyprávěním skutečných
příběhů lidí.
Česká asociace pojišťoven (ČAP) upozorňuje v nové kampani na nízkou
míru uzavřených životních pojištění vyprávěním skutečných
příběhů lidí.
Česká asociace pojišťoven a Policie ČR spouští novou preventivní kampaň
„Zkratky“, jež se zaměřuje na boj proti drogám.
Grand Prix v letošním ročníku IMC Czech Awards si odnesla kampaň od
agentury McCann Prague a Hero & Outlaw pro Českou asociaci pojišťoven.
Na reklamním festivalu v Cannes byla bronzem oceněna kampaň k Národnímu
dni bez spěchu, která upozorňovala na fatální dopady spěchajících
řidičů.
Na reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění
i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP.
Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
Česká asociace pojišťoven spouští novou kampaň „Zpomal, ještě je
brzo“, jež se zaměřuje na tzv. prvořidiče.
Česká asociace pojišťoven natočila krátký film s režisérem Olmou
Omerzu. Emotivním zpracováním upozorňuje na důležitost životního
pojištění.
Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán
na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat,
zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021.