Buřinka: U nudného tématu jsme začali bořit bariéry
Stavební spořitelna České spořitelny se chopila tématu úsporných
rekonstrukcí postupným bořením bariér a šířením osvěty.
Stavební spořitelna České spořitelny se chopila tématu úsporných
rekonstrukcí postupným bořením bariér a šířením osvěty.
AMI Digital zajišťuje digitální komunikaci pro Stavební spořitelnu České
spořitelny (Buřinku) a projekt Inovace od Buřinky.
Na evropské soutěži Sabre Awards svou nominaci proměnila kampaň 3D
tištěného domu Prvok od Stavební spořitelny ČS a AMI Communications.
Soutěž Sabre Awards, jenž oceňuje nejlepší PR projekty v Evropě,
zveřejnila letošní shortlist.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
3D vytištěný dům, zvaný Prvok, zaznamenal 500 mediálních výstupů
v 55 zemích světa.