Případová studie Milka: Místo loajality budujte symboly značky
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
Čínská sociální síť přišla s novinkou, která marketérům umožní
snadno se svézt na popularitě už existujících příspěvků.
Panzani přichází na trh s novou prémiovou řadou těstovin Selezione di
Chef a rozšiřuje řadu omáček na těstoviny s rajčatovým základem
o další tři varianty.
O emocích v reklamě se diskutovalo na letošní konferenci Communication
Summit.
Marketing start-upům problém většinou nedělá, práce se značkou však
ano, přitom je to podmínka k jejich úspěchu.
Druhá část textu společnosti Behavio Labs o symbolech značek se zaměřuje
na to, jak by měly značky symboly do své komunikace zakomponovat.
Společnost Behavio Labs vyvinula test, který ukazuje behaviorální vědu
v praxi.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii.