Festival Blue Style Prima Fest navštívilo deset tisíc lidí
Třetí ročník rodinného festivalu Blue Style Prima Fest, který se
uskutečnil uplynulý víkend v zábavním parku Šikland na Vysočině,
navštívilo 10 tisíc návštěvníků.
Třetí ročník rodinného festivalu Blue Style Prima Fest, který se
uskutečnil uplynulý víkend v zábavním parku Šikland na Vysočině,
navštívilo 10 tisíc návštěvníků.
Mezinárodní úspěch Jiřího Procházky by mohl změnit vnímání bojových
sportů a přitáhnout zájem značek, píše Adéla Vašíčková.
Nová show je už teď dostupná v nabídce platformy Voyo, od neděle
5. června se objeví také v televizním vysílání hlavního kanálu Nova.
Americká firma Algoface si na tvorbu vizuální identity projektu Virtual
Beauty vybral studio Heels Make Deals.
Svůj performance & branding tým rozšiřuje agentura Marketup. Celkem
nabrala sedm nových lidí.
V nové brandové kampani prezentuje automobilka Škoda Auto své dlouhodobé
aktivity a klade důraz na odpovědnou budoucnost.
Hlavní investice značky Hollandia šly letos do televize a onlinu, říká
Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia CZ/SK.
Prague City Tourism představuje novou vánoční edici suvenýrů, které jsou
součástí prezentace Prahy. Jedním z nich připomíná i prezidenta T.G.
Masaryka.
Globální síť mediálních agentur PHD, která je součástí skupiny Omnicom
Media Group, zavádí novou podobu své vizuální identity.
Online obchod s módou Answear zahájil vlnu nové televizní kampaně, která
je součástí nové strategie značky.