I přes větší logo si lidé reklamu se značkou nespojí
Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale
nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director
z Ipsosu.
Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale
nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director
z Ipsosu.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Spotřebitelé dnes více oceňují společnosti, které nejsou jen místem
k nákupu či výrobě, ale přispívají i k lepšímu životu ve
svém okolí.
Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem
mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla
vůbec nějaký dopad?
V listopadu zahajuje Art Directors Club třetím rokem svou ADC Academy.
Nabídne přednášky o brandingu, designu, reklamě i dezinformacích.
Tři příběhy, které letos zákazníci uvidí nejen na televizních
obrazovkách, mají za úkol představit značku Cibule Bistro.
Služba Médium.cz zvyšuje dosah a mateřská společnost Seznam.cz plánuje
v jejím případě několik novinek.
Dosavadní Premier Sport 3 bude nově vysílat pod označením Premier Sport
1. Kanál Premier Sport 4 se změní na stanici Premier Sport 3.
Loterie Korunka mění svůj název na Maxa. Nově se také spojuje se sportem,
stává se titulárním partnerem druhé hokejové ligy.