Seznam.cz zapojí nástroje AI do dalších formátů
Seznam.cz zapojí nástroje umělé inteligence do dalších formátů, chce
díky nim zvýšit bezpečnost svého reklamního prostoru, zaznělo na
Seznam fóru.
Seznam.cz zapojí nástroje umělé inteligence do dalších formátů, chce
díky nim zvýšit bezpečnost svého reklamního prostoru, zaznělo na
Seznam fóru.
Boj s dezinformacemi stojí globálně 78 miliard dolarů ročně a tzv. brand
safety se stává jednou z top priorit marketérů v globálním měřítku,
zaznělo na Brand Safety Academy.
Nové možnosti ve svém reklamním systému Sklik i rozvoj home page
o sociální prvky představila na nedávném Sklik Expert fóru internetová
jednička Seznam.cz.
Až 82 % zadavatelů reklamy se při rozdělování mediálního rozpočtu
rozhodují podle CSR aktivit či hodnot své značky.
Asociace komunikačních agentura a Fakulta sociálních věd UK spouští
projekt Brand Safety Academy.
Během pandemie se témata dezinformací posunula do osobní roviny. Firmy by
už před nimi neměly přivírat oči, upozorňuje Roman Číhalík ze
spolku Nelež.