Muzeum Prahy změnilo svou vizuální identitu
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu
konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu
konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Rowan Legal se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo
v designérské soutěži organizace Czechdesign.
Novou vizuální identitu a logo města zastřešuje myšlenka shrnutá
v claimu „Havlíčkův Brod, tady žije úsměv“.
Liftago chce v nové dlouhodobé brandové komunikaci napříč mediálními
kanály upevnit spojení značky s hodnotami bezpečnosti a spolehlivosti.
Značka Amundsen se vrací s letní limitovanou edicí Amundsen Summer Edition, jejíž etiketu navrhla umělá inteligence. „Zatímco minulý rok jsme se soustředili na pohodové léto, letos spotřebitele skrze nový slogan vyzýváme ke sběru nezapomenutelných zážitků. Hravá etiketa naší letní limitky sklidila v minulém roce mnoho pozitivních ohlasů, rozhodli jsme se k ní proto vrátit i letos. Etiketu pro nás před rokem navrhla umělá inteligence a my se tak stali jednou z prvních tuzemských společností, která se rozhodla využít potenciál AI naplno,“ uvedla Soňa Horváthová, Senior Brand Manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov. Limitovaná edice Amundsen Summer Edition bude v Česku k dostání v lahvích o objemu 0,5l a v prodeji je od května. -mav-
Výrobce Sunaru, společnost Hero, uvádí novou značku Goodies v segmentu
svačinek pro předškoláky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
O brandovou a strategickou komunikaci Porsche nově stará agentura Flo BX.
Českou oděvní značka Pietro Filipi míří pod křídla firmy DaniDarx,
která vlastní e-shop Trenýrkárna.cz.