Současná krize je pro marketing příležitost
Pandemie koronaviru, která mnoho firem uvrhla do nepříjemné ekonomické
situace, může být pro vnímání marketingu přínosná, zaznělo na
konferenci Brand Management.
Pandemie koronaviru, která mnoho firem uvrhla do nepříjemné ekonomické
situace, může být pro vnímání marketingu přínosná, zaznělo na
konferenci Brand Management.
Lidé nechtějí značky milovat, chtějí, aby dobře fungovaly, píše ve své
úvaze o lovebrands Jan Patera z Blue Events.
Značky, jež navazují na tradici, by se neměly bát změn. Důležité je
mít silnou vizi pro budoucnost, zaznělo na letošním Brandstormingu.
O značkách jako Česká síťovka, Vasky, Sokol nebo pivo Excelent bude řeč
na letošní konferenci Brandstorming.
Většina marketérů očekává, že negativní dopad pandemie koronaviru bude
jen krátkého trvání.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Česká aplikace Seznam.cz zahájila letní brandovou kampaň „Celý Seznam
v kapse“.