BrandZ: Nejhodnotnější zůstává Amazon, rostou čínské značky
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Petr Čech, Makhmud Muradov nebo Karolína Plíšková. O2 TV se spojuje
s nejznámějšími tvářemi a spouští novou kampaň O2 TV – My
jsme sport.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal
Josef Jalůvka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Brand marketingový tým módního e-shopu ZOOT vede nově Michaela Lelková.
Svou první značkovou kampaň ve spojení s mateřskou skupinou PPF spouští
Škoda Transportation.
Kofola na trh přichází s novou prémiovou značkou citrusových limonád
s názvem Targa Florio.
Žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand i nadále vévodí Apple,
mezi největší skokany patří Amazon, Microsoft a Spotify.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Jiří Švancara se vrací do Prazdroje, kde před patnácti lety zahájil svoji
profesní kariéru.
Oddělení marketingu musí dokázat komunikovat s ostatními ve firmě.
Přesvědčit jen vedení nestačí.