AutoPalace zavádí novou strategii značky i vizuální identitu
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Košík vstupuje na trh oříšků a ovocných mixů s privátní značkou Mr.
Nutly & friends. Na začátku nabídne 20 oříšků a sušeného ovoce ve
třech typech balení.
Štefan Sarvaš na základě výzkumů dokládá, že malé značky nerostou
rychleji ani nemají loajálnější zákazníky. Řada informací, které se
o nich tvrdí, jsou jen mýty.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového ředitele ve firmě Slevomat nastupují Martin Hrubý
a Branislav Majorský.
Česká republika se v žebříčku TOP 100 nejcennějších národních
značek umístila na 34. místě. Je to stejné umístění jako
o rok dříve.
Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán
na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat,
zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021.
Globální síť mediálních agentur PHD, která je součástí skupiny Omnicom
Media Group, zavádí novou podobu své vizuální identity.
Základní praktická doporučení pro výrobu brandových reklamních bannerů
a maximalizaci jejich efektu sepsala Eva Kouřilová ze společnosti Seznam.cz.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Officer of CSR & Global Brand pro skupinu KKCG a Sazka Group
nastupuje Pavel Turek.
Druhý ročník festivalu o rozšířené realitě (AR, augmented reality)
ARfest Prague 2021 se uskuteční v pátek 22. října 2021.