Celio uvedla první lokální kampaň, tváří je Matěj Ruppert
Původem francouzská značka pánské módy Celio spustila svou první
lokální kampaň, jejíž tváří se stal zpěvák Matěj Ruppert.
Původem francouzská značka pánské módy Celio spustila svou první
lokální kampaň, jejíž tváří se stal zpěvák Matěj Ruppert.
Česká značka spodního prádla Styx, která se specializuje na spodní
prádlo z materiálů vyráběné výhradně v tuzemsku, dosáhla loni tržeb
ve výši 35 mil. Kč.
Kvůli ruské invazi a uvalených sankcí odcházejí z ruského trhu
globální značky.
Přinášíme první dílu seriálu, ve kterém budeme postupně představovat
jednotlivé sociální sítě, jež jsou v současnosti relevantní pro
podnikání a komunikaci značek a firem. Autorem textu je Vítězslav Klement
z Group M.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hlavním spíkrem letošního ročníku Communication Summitu bude Peter Field.
Do konce února stále platí registrace za nejvýhodnější ceny pro Very
Early Birds.
Skupina Deutsche Telekom, které na českém trhu působí prostřednictvím
operátora T-Mobile, představila novou verzi svého loga.
Stávající koncept pražského Divadla Archa skončí v prosinci
2023. Opustí prostory Na Příkopě a od roku 2024 se propojí
s dokumentárním divadlem a vzdělávacími projekty.
Privátní značka Dr.Max tvoří více než čtvrtinu obratu volně prodejných
přípravků stejnojmenné lékárenské sítě.
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice
Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí
značkou je TikTok.
Česká asociace stolního tenisu představila novou vizuální identitu.
V novém roce plánuje zlepšit marketingovou strategii a zintenzivnit
komunikační aktivity.