Penny chce kampaní edukovat o první pomoci
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Kojenecká voda Aquila startuje novou kampaň, v níž zdůrazňuje svůj
přírodní původ, zároveň cílí na mladší generace.
V nové kampani se Amnesty International zaměřuje na důležitost souhlasu
v sexu.
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup
k aktivním klientům.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve
své první celoplošné kampani.
S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou
kampaň 12. hráč.
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.