Bonami do vánoční kampaně obsazuje „nenápadné“ hrdiny
Bonami startuje vánoční kampaň, v níž dává prostor „nenápadným“
hrdinům.
Bonami startuje vánoční kampaň, v níž dává prostor „nenápadným“
hrdinům.
Řada online prodejců posílila v posledním více než půlroce své
postavení na trhu otevřením kamenných poboček. Nabízejí zde kromě
produktů nevšední zážitek.
Prázdninová kampaň e-shopu Bonami se zaměřuje na sortiment pohovek.
Součástí je i výzva k hledání schovaných pohovek po Praze.
Bonami investuje do televizní reklamy přes 20 milionů korun, k vidění
bude na českém, slovenském a maďarském trhu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bonami se chce letos soustředit na rozvoj privátních značek, rozšíření
zákaznických služeb i zahraniční expanzi. V plánu má také kampaň.
V letošním roce plánuje Bonami další investice, otevření showroomu
i nové vlastní privátní značky.
Ke čtyřem kamenným prodejnám na českém trhu přidává Bonami i první
zahraniční – v Bratislavě.
V pořadí druhou kamennou prodejnu otevírá v pražských Letňanech e-shop
Bonami.