Bohemia Sekt uvádí novou kampaň, zaměří se na zábavu
Po čtyřech letech přichází Bohemia Sekt s novou kampaní. Místo
romantických chvil v páru cílí na zábavu s přáteli.
Po čtyřech letech přichází Bohemia Sekt s novou kampaní. Místo
romantických chvil v páru cílí na zábavu s přáteli.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Šumivá vína získávají u Čechů stále více na oblibě. Jejich prodej
nepřetržitě roste od roku 2013.
Prosecco se těší u českých spotřebitelů čím dál větší popularitě.
Jeho spotřeba šestý rok po sobě roste. Každý dospělý vypije
lahev ročně.
Bohemia Sekt uvádí novinku v podobě růžového sektu Bohemia Sekt Ice
Pink!. Komunikuje ji kampaní.
Vinařský fond podpoří letošní Svatomartinská vína kampaní ve veselém
duchu. Do prodeje půjde asi 2,2 mil. lahví.
# Marketing # Retail # Reklama
Bohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během
prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká
marketingový ředitel Martin Fousek.
Prosecco Mionetto spustilo novou globální kampaň, která jako první
odstartovala právě v ČR. Loni ho čeští spotřebitelé zakoupili přes
tři čtvrtě milionu lahví, což je o téměř 30 % více než
v roce 2019.
Novinku v podobě Prosecco Rosé na trh přináší značka Mionetto, které
v Česku distribuuje společnost Bohemia Sekt.