Pavel je na titulkách deníků Blesk a Deník, Babiš Metra a LN
V den druhého kola prezidentských voleb se inzertní přebaly na podporu
prezidentských kandidátů objevují v několika tuzemských denících.
V den druhého kola prezidentských voleb se inzertní přebaly na podporu
prezidentských kandidátů objevují v několika tuzemských denících.
Petr Pavel, Andrej Babiš a Danuše Nerudová využívají v první den
prvního kola prezidentských voleb inzertních přebalů titulních stran
deníků.
Nová data čtenosti deníků z výzkumu Media projekt nepřinášejí
zásadní změny. Nejčtenější deníky udržují své pozice.
Deník Blesk spustil kampaň s personalizovanými videi pro čtenáře a
přizpůsobuje i audio.
Nová data výzkumu čtenosti Media projektu potvrzují, že nejčtenějšími
českými tištěnými deníkovými tituly jsou Blesk, MF Dnes a
regionální Deník.
Souhrnná čtenost deníků dosahuje srovnatelných výsledků jako
v předešlém měření, změny ve vývoji čtenosti především
u rozhodujících titulů jsou minimální.
Monitorovaný objem inzerce v tištěných titulech v prvním letošním
čtvrtletí se meziročně zvýšil o 15 %. Inzertně nejsilnějším
zůstává deník Blesk.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Zpravodajský online server Blesk.cz spustil novou sekci, ve které publikuje
zprávy o válce na Ukrajině v ruštině