Plochy euroAWK navýšily dvouciferně počet reklamních kontaktů
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality
v Praze.
V nové kampani na podporu limitky Camel Black & White s názvem „Power
of Words“ nechává JTI vyjádřit se lidi na vlastním billboardu.
Venkovní reklama v posledních letech experimentuje se všemi smysly. Lidé se
na ně nemusí už jen dívat, ale mohou je cítit nebo se jich i dotknout.
Média řeší billboardy Andreje Babiše, ale nevěnují se řetězovým
e-mailům a falešným profilům na sociálních sítích, píše Vladimír
Michna.
Na území Prahy splňuje všechny předpisy pouze 17 procent z celkem
1531 billboardů umístěných podél silnic první třídy. Ukazuje to
statistika magistrátu.
Politické strany představily své kampaně pro senátní a komunální volby
2022. Nejvýznamnější jsou stále billboardy a kontaktní kampaně.
Pražská ODS spustila kampaň v metru, na internetu a v únoru přidá
billboardy a LED obrazovky.