Billa bojuje proti plýtvání, uvádí tašky „Nejsme k zahození“
Tašky „Nejsme k zahození“ nabídnou minimálně čtyři druhy ovoce a
zeleniny za 49 korun.
Tašky „Nejsme k zahození“ nabídnou minimálně čtyři druhy ovoce a
zeleniny za 49 korun.
V nové věrnostní kampani si mohou zákazníci za nasbírané samolepky
pořídit se slevou plyšové včelí sportovce.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa rozšiřuje portfolio vlastních značek a vstupuje do kategorie vín
s novou značkou Sol Vineus.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Billa posouvá svou značku z Experta na Idealistu, chce lidem
pomáhat k více momentům dobra.
Nové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých
prodejen, ale také do celkové komunikace.
Billa přichází s vylepšeným věrnostním klubem, v němž nabídne
členům více výhod.
Billa v nové věrnostní kampani nabídne za nasbírané body se slevou
nádobí Dolce Vita.
Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl.
Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie
Mendelovy univerzity a ÚOHS.
# Aktuality # Udržitelnost # Retail
Součástí zprávy jsou také informace o opatřeních, kterými se Billa
snaží optimalizovat svoji výkonnost.
Členům svého věrnostního klubu přináší Billa slevy v hodnotě 5 a
10 % na nákup a také dárek při nákupu nad 1800 korun v podobě
příborů Banso Vogue.