Mark BBDO připravila pro Linku bezpečí online kampaň
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
Projekt Srdce na cestách je sezónní projekt všech regionálních Hitrádií.
Kampaň #ShareTheRoad nabádá motoristy i cyklisty k bezpečnosti
silničního provozu.
Nová kampaň iniciativy Dám respekt se věnuje tzv. dooringu a Holandskému
chvatu. Tváří je opět Roman Kreuziger.
# Aktuality # Internet & Mobil
Google loni na svých platformách odstranil více závadných reklam než
o rok dříve.
# Aktuality # Internet & Mobil
Český rozhlas pozastavuje své profily Radia Wave a zpravodajského serveru
iRozhlas.cz na TikToku. Česká televize o přítomnosti na této síti
diskutuje, jasno by chtěla mít do konce měsíce.
Čínská platforma zkouší řešit své dva palčivé problémy: slabé
možnosti monetizace obsahu a hrozící zákazy na západních trzích.
# Aktuality # Internet & Mobil
Meta představila nové bezpečností prvky, které mají posílit bezpečnost
dětí na Instagramu a Facebooku. Nové nastavení má děti chránit před
nevyžádanou interakcí s neznámými lidmi.
Bolt se v nové kampani zaměřuje na bezpečnost. Lidi na koloběžkách
přirovnává ke zodpovědným motorkářům.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Meta zahájila v České republice a dalších evropských státech kampaň
s názvem Moje místo. Cílem je zvýšit povědomí o bezpečnosti a ochraně
soukromí na Facebooku a Instagramu.