Nová kampaň chce snížit vážné nehody motorkářů
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
GrandOptical spouští novou kampaň na měření zraku. Ukazuje řidičům, že
mít oči na cestě nemusí vždy stačit.
Kampaň 13 minut České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR vybojovala
na Cannes Lions stříbrného lva v kategorii PR.
BESIP v kampaně oddává dva zdánlivě nesmiřitelné tábory řidičů a
cyklistů.
GrandOptical a BESIP v nové kampani upozorňují na nutnost pravidelných
prohlídek zraku, v prodejnách pak nabízejí po celý říjen kontrolu zraku
zdarma.
Součástí kampaně proti nepřiměřené rychlosti bude i dokumentární film
Víta Klusáka.
Agresivita za volantem může mít tragické následky, varuje Česká asociace
pojišťoven v nové preventivní kampani, na níž spolupracuje BESIP
i Policie ČR.
Linku pomoci řidičům komunikují influenceři a rozesílka do bezmála
2 milionů domácností.