Nadace Leontinka se spojuje s Nevidomou Barbie
Nadace Leontinka s pomocí Barbie ukazuje, jaký je každodenní život
nevidomých.
Nadace Leontinka s pomocí Barbie ukazuje, jaký je každodenní život
nevidomých.
Návštěvnost a tržby slovenských kin v roce 2023 rostly, ale stále
nedosahují úrovně před covidem.
Návštěvnost českých kin loni spíš stagnovala, díky zvýšení cen
vstupného se ale podařilo meziročně navýšit tržby.
Nejvýdělečnější filmový snímek letošního roku, Barbie, míří od
poloviny prosince do nabídky HBO Max.
Aktuální film o panence Barbie vsadil na masivní reklamní kampaň. Její
součástí je i růžový dům v Malibu či nebývalé množství
licenčních produktů.
Prodejci hraček už necílí jen na děti. Například Lego a Playmobil se
stále více zaměřují na dospělé. Podle průzkumu Lego 19 % dospělých
Čechů tráví čas stavěním z kostek a tato čísla porostou, říká
Martin Prokop, Senior Marketing Manager Lego Group.